Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Story no3.Take me to Milan again & again & again

Ξέρεις ότι στο Μιλάνο κυκλοφορούν άτομα μόνο (ΜΟΝΟ) καλοντυμένα, μυρίζουν οι δρόμοι κολόνια και μέχρι η γιαγιά της γειτονιάς φοράει Louis Vuitton, εντάξει ψιλουπερβολή αυτό αλλά true.
Τα λόγια περιττά γι αυτή τη πόλη με τα άπειρα μαγαζιά, ο παράδεισος μου , και ο εφιάλτης της αγαπημένης φίλης και συνταξιδιώτισσας μου. Μιας και το budget ήταν καλό,λοιπόν, προφανώς και υπήρξαν πολλές αγορές.
Outfit no1
Το style που επικρατούσε το ονομάζω ΠολύLeatherΡεΠαιδίΜου. Σορτσάκια, κολάν, φούστες,μπουφάν κτλπ. Να επισημανθεί ότι δεν πας πουθενά χωρίς το fur coat σου εν όψει χειμώνα 2013-2014 (βεβαίως, βεβαίως).
 Ένας δικός μου συνδυασμός με fur και leather παρέα με φίλους.
Outfit no2
Ένας άλλος συνδυασμός με leather και fur πρέπει να χει κάτι denim , έτσι για τις βόλτες σου στα σοκάκια του φτωχού, πλην τίμιου, Μιλάνου.
Outfit no3

 Από Michael Kors σε Marc Jacobs και πάλι από την αρχή. Αξίζει να σημειωθεί το υπέρτατο μαγαζί αυτό. (Τυχαία το επισκέφτηκα 2 μέρες συνεχόμενα μην νομίζεις.)
Marc Jacobs
Πάντρεψα την καινούρια μου μπλούζα με την Madame Shou Shou ζακέτα μου.
Outfit no4
Τι εννοείς ότι είναι στη μόδα τα γυαλιά butterfly style? Τα απέκτησα, με φόντο το πανέμορφο Duomo.
Marc by Marc Jacobs


Αν δεν είναι αυτή η πόλη μου τότε ποια είναι anyway?
The End
Photographer : Giosio
Model(αςγελασω) : Joann

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου