Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Story no1. Πλάκα στην Πλάκα


Πρωί - πρωί να χτυπάει το ξυπνητήρι να λες τι διάολο σχολή δεν έχω, δουλειά (σαφώς )  δεν έχω τίποτα άλλο δεν έχω, έχω διακοπές όμως και μια λατρεμένη φίλη που περιμένει να πάμε για καφέ. Σκέφτομαι από Σέρρες είναι θα πάμε Πλάκα ,εύκολη επιλογή και να ναι καλά ο Παπακαλιάτης για τη διαφήμιση του Γιασεμιού. Οπότε μέρος έχουμε, παρέα έχουμε, ρούχα να επιλέξουμε, μαλλιά και φύγαμε...
Εδώ και πολύ καιρό είναι στη μόδα τα περίεργα χτενίσματα που σχετίζονται με πλεξούδες, κότσους και τα συναφή. Έτσι κι εγώ επιχείρησα να φτιάξω ένα χτένισμα που είδα από ένα site, το αποτέλεσμα ήταν καλό και πάρα πολύ εύκολο.


Ώρα να βρούμε και τα ρούχα λέω κοιτάζοντας τη ντουλάπα. Καταλήγω σε μία maxi φούστα , ένα τζιν πουκάμισο ( όσο και αν τα φορέσεις δεν τα βαριέσαι ποτέ ) με πέρλες στον γιακά , ένα δερμάτινο που ταιριάζει σχεδόν με ότι outfit φορέσω και προφανώς All star  . Πήρα τη τσαντούλα μου, λοιπόν, και έφυγα.

Ήλιος,καφές, κόσμος πολύς και  καλοντυμένος κόσμος ακόμα περισσότερος.Το θέμα είναι να έχεις όρεξη  για συνδυασμούς και να πειραματίζεσαι χωρίς ενδοιασμούς. Η maxi φούστα είναι με πολύ καλή επιλογή γιατί μπορείς να τη φορέσεις όποια ώρα της ημέρας θες διότι ταιριάζει από All star μέχρι και μποτάκι χαμηλό ή ψηλό. Μην ξεχνάς ότι οι maxi φούστες κάνουν το απόλυτο look φέτος το καλοκαίρι. 

The End
photographer Giosio
modelo Joann






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου